sábado, 27 de diciembre de 2008

Coses que fer...


Com ja sabeu tots, jo tinc 101 anys que a veure qui e el "xulo" o la "xula" que baixa les escales de un segón pis tots els díes.


Doncs, huí, us vaig a contar més o menys el que faig en casa.


Quan m´alce, per allà a les 9:00, em trac una bossa feta de teleta o de llana no m´enrrecorde (encara que l vega tots els díes) i em trac unes postaletes de l´any 1940 i cmence a reçar. Us puc dir de què jo el Castellà no l éntenc massa bé, però... clar! tot hi ha que aprende a este edats tan joves, primer va el "padrenuestro" que a vegades el meu net em diu de que eixe no es el correcte, però bó! després va el "avemaria" i per allà tirant cap al matí ja fque la misa de la 2 i allí doncs jo m´imagine que estic en misa, peruqè clar no puc eixir de casa tan pronte.


L´altre día vingueren a muntar-me el belén, i jo la mar de contenta doncs ho vaig acceptar, no sé ni on el vàren muntar però... bó!


A vegades els dimecres o cosa així, venen a ma casa a dinar, i jo com no faix el dinar, m´ahorre el cansaci, si que es veritat de que faig algunes tarees, com llavar-me la roba, estendrela, o a vegades fer-me el llit...


Finsfa 2 anys encara m´enrrecorde de que netejava la cuina en 99 anys però ara, no tinc moklta gana, i que no t´extranye qu puga fer-ho eh?


Bó us deixe una altra vegada encara que esta vegda a sigut curtet, a l´altra més.



Adéeeeeeeu!!



consuelomarti@hotmail.com


No hay comentarios: