martes, 23 de diciembre de 2008

101 anys Flipa!



Bó, fa uns quants díes us vaig ensenyar, el què va ser més o menys el meu aniversari de 100 anys, doncs bé, hui en aquesta mateixa actualizació, us ensenyaré la festa del aniversari de 101 anys, que clar no va ser tan especial i emotiva com fou la de 100, clar esta era més important, però bé tinc que admitir, de que la festa de 101 anya va estar "de lujo".




Com sempre, el meu fill Pepito em va arreplegar més o menys a ls 11:30, per anar al camp, seu, allí quan vaig baixar del cotxe, estaba la meua cadira de mimbre que sempre es trobaba en el mateix lloc.


A les 12:30 més o menys allò s´estaba plenant, recibint felictacions del s meus fills, neets, i revesnets, a l ´hora de dinar, que menjarem com no una paelleta, seguí recibint besaes de "diestro i siniestro" encara que no tantes com al principi.


Ja després de dinar i prenen-nos el café, va eixir la tarta, que era de chocolate, i una altra que hi havía tambñe mostrada crec recordar que era de merengue, molt bona, jeje, i com no del forn de bohigues ( no vull fer propaganda) clarament després d´això al ja haver bufat les veles que possava 101 anys evidentment, va ser la foto, clarament no hi havien tantes persones com en el de 100 anys però estava la meua familía que es el qupe més importa.
Us dic les persones: Piedad, Alejandro, la meua germana Milagro, Luisa, la meua filla Consuelín, Julián, Alba María, Vicent, Amparo, Raquel, Maria Jesús, Salvador, Encarna, Pepito, David, Juan Carlos, Susie, Juanjo... i seguixen i seguixen...




Gràcieeeeees!! Adéuuuuu!!



1 comentario:

Charlieindio dijo...

Como me gustaría poder entenderte
Un abrazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzo
Bs As Argentina