lunes, 1 de diciembre de 2008

Consuelo...

Hola, sóc Consuelo Martí Gregori, la veritat, és de que no sóc jo la que està fent este Blog, sinó és el meu vesnet.

Hola, a tots, sóc Àlex Morales, vesnet de Consuelo Martí Gregori, des de fa un temps, més o menys quan comencí a pensar en el regal que li podia fer, jo ja volia fer este Blog.

La meua reàvia, té 101 anys, va nàixer en la localitat de Cullera (València) l'any 1907.


Va viure en temps de guerra, de fam i va passar per moltes peripècies. Però ara... es troba molt bé, amb la seua família, tots els diumenges va al camp, i tots els dies ix de casa a passejar i a caminar.

Es conserva molt bé, jo diria que podria pareixer una dona de 80 anys! Igualment voldria dir una cosa... Jo seré qui faja este Blog, però sempre amb el seu permís i amb les coses que ella em diga, i sobretot tenint clar què és "L'internet eixe" ;)


Moltes Gràcies, disfruteu del Blog...

No hay comentarios: