domingo, 14 de junio de 2009

Jo comulgant...


Comence. El diumenge passat dia 7 de juny, m´alcí prompte, el primer que vaig fer, va ser vestir-me i encendre la Televissió, totes les cadenes parlant de les eleccions estes que estaben fent, bó...TOT UN MAREIG.

Per la vesprada a les 6:00 ben vestida i arreglada, el meu fill Pepito ve a arecollir-me a ma casa, per anar a votar al col.legi electoral. Bó allí m´esperaba la Televissió Local, TV Cullera. Em va fer unes quantes preguntes, jo li vaig dir que he anat sempre a votar a totes les eleccions, començant per les locals, les de València, i les presidencials, i ara tocaba anar a votar a EUROPA.


Després de que em grabaren, i ja un poc cansada em vaig sentar, en una cadira per descansar un poc, ja que després de votar... tenía que anar a la confirmació del meu revesnet Àlex.


El meu fill Pepito ens va portar allà, i doncs el primer que vaig fer es sentar-me, en el banc de l´església, per que estaba molt cansada. El meu revesnet portaba una corbateta, i una camisa, per que clar un dia especial com eixe... tens d´anar arreglat.


Després a l´hora de la comunió em vaig alçar, i vaig comulgar, que ja feia temps que no comulgaba degut a la manca de temps d´anar a l´església i el cansanci que aporta anar allà, que està molt lluny.


I bó, ací vos deixe, la fotografia.


Adeuuuuu!


Gràcies a tots i totes.


Correu:

No hay comentarios: