sábado, 6 de junio de 2009

Ja comença l'estiu!


Com va? doncs a mi molt bé ja comença l'estiuet i jo ja vaig fresqueta, per ara, ja tinc unes quantes cosetes fetes, este mati, del dia 5 de juny del 2009, és a dir, hui, m'en anat a la peluquería, no se si vos o vaig comentar, em varen possar fa poques setmanes, una barana i uns escalons especials al carrer, per a quan jo baixe estiga més bé, i bó, hui he baixat i estava molt bé, m'ha recolzat en la barana, i he baixat els escalons "aspaiotet" jeje.

Com no, demà, a votar, Tele Cullera, em gravarà i em farà un xicotet reportatje, amb la fi de promoure la democràcia, segons ha dit el meu revesnet Àlex, jeje.


Un poc extrany si, però em graven, mentres vote, allà les 6.00 baixaré les escales i el meu fill Pepito m´ha acompanyarà a l´escola on tinc de votar.

Després de tot això el meu revesnet Àlex, es confirma ja, jeje, i també tinc d´assistir allí per a vore´l, jo quan era menuda em baix confirmar, si, però era tot d´una altra manera, MOLT DIFERENT, les coses canvien molt, sobre tot ací a València, que jo no es res el mateix.
Doncs bé, espere de veritat que estigau ttos molt bé, a lo millor vos aconseguixc alguna que altra fotografia de quan baja a votar, i no se si algún que altre video per que el vegau tots i totes.

Gràcies de veritat.

M´acomiade.

Consol Martí Gregori.


No hay comentarios: