miércoles, 24 de junio de 2009

Felicitats a tots els Joans!


Ja ha acabat! jeje, si, ja ha acaabat, fa poc han cremat l´hoguera de San Joan, que per cert com no, tots els JOANS, vull que rebeu la meua felicitació.

Ací en Cullera com en molts pobles costaners a la mar, sempre, que això va ser ahir, ens encaminem cap a la platja, allí ens fem les torraetes, les nostres fogueres menudes, i com no, el banyar-nos els peus a les 12 de la nit.

Jo, com tots i totes que llegiu este blog i que em veeu tots els dies, podreu comprobar que jo ja no puc fer eixes coses, per que a part de que anar a la Mar està molt lluny ja no puc fer-ho.

Però encara m´enrrecorde fa uns anys, podría dir 5 anyets, que anaba en els meus revesnets en la meua filla i en tota la meua familia a banyar-nos els peus a eixes hores, ens possabem a l´arena sempre fresqueta e inclús alguns valents que h habien propet de nosaltres s´atrevíen a tirar-se a nadar per la nit. El que més relaxaba i tinc que admitir-ho és l´arena fresqueta, per que després de tot un dia suportant el calor als peus, doncs et relaxa tocar l´arena suau de la mar, i sobre tot la de Cullera, en aquest cas la de la Platja de San Antoni, tan suau i tan neta.

Bó, ho dic una altra vegada, per si no us heu adonat: FELICITATS A TOTS ELS JOANS, ESPERE de tot cort que hajau passat un día INCREÏBLE.


Gràcies.

Atentament per a tots vosaltres:
Consol Martí i Gregori.

No hay comentarios: