sábado, 21 de marzo de 2009

Ja no hi han falles!


Bon día, bona vesprada o bona nit, depén de l´hora que estigau mirant. Bó, ací en la ciutat de Cullera ja s´han acabat les falle,s i es extrany que de un día per a altre ja no sonen cohets, aii! Senyor!

El dia de San Josep, van estar ací alguns familiars i varem celebrar el día del pare, el mue net em va fer algun foto però no sé si la possat ací, bó menjarem un poquet de pernil, formatge de cabra, i tal després la meua filla va fe run “puxero” i jo ben agust què m´el vaig menjar.

Després més tard després de pendrem el café vaig baixar l´escala i vaig veure la falleta de Sant Antoni de la Mar que justament està al costat de ma casa.

Jo clar, visc en un segón pis i sense ascensor i em costa pujar i baixar l´escala, bó va estar la falla molt bé molt bonica i preciosa, en ninotets preciosos, jeje.

Vos vaig prometre que possaría un video en el que jo parlara, bó… ja vos l´enseynaré quan vinga el meu revesnet Alejandro a ferme-lo.

Adeu!

I ací teniu el meu correo electrònic per a qualsevol duote,


adeuu, gràcies!

consuelomarti@hotmail.com

El seu revesnet, que explica ací el que diu Consol Martí.

No hay comentarios: