viernes, 13 de marzo de 2009

Hola a tots!


Hola a tots i a totes, que com sempre que llegiu este blog alegreu la vida del meu revesnet que es el que l´escriu i de mi que són la que li dic lo que te que possar.

Resulta de l´altre día li tocaren a la meua filla, de l´Hospital de la Ribera en Alzira i es que tenen que vinfre a ma casa a fer-me uns anàlisi i unes bioxies, per què repassant tot el meu historial mèdic han trovat de que hi una dona de 101 anys que soles va al metge per vacunar-se de la grip, tots els anys, i clar ells doncs varen tocar a la meua filla i li preguntaren si encara jo vivía, i doncs clar que visc! Clar! I doncs es això “increíble pero cierto”.

Tenen que vindre ací a fer-me unes proves, a ma casa, per què es que a mi no m´agrada anar al metge però per a res, gens! Jo menje a gust, camine fair ejercici, llisc i després mire la Televisió i en això m´apanye.

Doncs bé ací proa de ma casa la falla Sant Antoni munta una falleta, bueno en este cas “ una fallota” per què vist lo vist es gran, i tendré que baixar a vorela, perquè no em quedaré jo aci emntres tots baixen a vorela.

Així que ací en Cullera a dia d´avui ja comencen algunes falles, en València ja estan casi totes muntades, però acíi falten encara algunes. I pensar que en la meua època erne cuatre caixons de fusta. Aiii! Senyor com canviem tots!


Bó em despedeix, us deixe a tots i a totes el meu correu electrònic que per a qui vullga contactar amb mi el meu revesnet estarà d´acord i dispost a ajudar-vos i contestar-vos en els postres dubtes.

Gràcies!


consuelomarti@hotmail.com

No hay comentarios: