jueves, 14 de julio de 2011

Estiuet de relax


Com va tots guapos i guapes? Espere que vos vaja tot molt bé i que estigueu disfrutant de l'estiu com toca, anant a la mar i prenent gelat amb les
persones que més voleu.

Jo estic molt fresqueta a casa, tots els dies a l'alçar-me em faig un refresquet de llima o taronja mentres mire les plantes al balconet de casa, després mire la tele i vaig xarrant amb les amigues i familiars que venen a vore'm.

Ací m'he fet unes fotetes en el meu vesnét Àlex i he estat molt a gust amb ell estos dies, al igual que en el meu fill Pepito, Salvador i Consuelín. També les amigues que m'han contat cosetes.

Fa poc Sant Joan, Cullera feia olor a llenya cremada i també moltes coses més que vindran este estiu.

A PASSAR-HO BÉ!

Consuelo Martí.

No hay comentarios: